آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

آخر هفته

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ق.ظ

امروز رفتیم اینجا

 
 
باغمون.. heart
از ما ک تا تونستن کار کشیدن خخخخخ
 
خیلییییی سرد بود...
باد شدیییید....cool
 آتیشم روشن کردیم...
 
 
 
اصلنم جای کسی خالی نبود همین جوری خودمون تنها بودیم خیلی خوش گذشت  ههههههcheeky
بماند ک بابایی دعوام کرد... منم گفت شما اصن منو دوس ندارین البته وقتی س سالم بود هم اینو گفته بودم تازه مامانم میگه اون موقع گفته بودم شما مامان بابای خوبی نیستین میخام برم خیابون ی مامان بابای خوبی برا خودم بخرم خخخخخخخ   وای خدا     خیلی فهمیده بودم من... 
اصن اولین اشتباه عمرم همین جا تو س سالگی بود ک نرفتم مامان بابای خوبی برا خودم بخرم    ههههههههه
 
بماند ک شب جایزه هم گرفتم بس ک دخمل خوبیم... 
 
اینم دوست جدیدمheart heart


مدت زمان: 2 ثانیه 
با ولوم بالا گوش بدید
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۹/۰۵
راضیه ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی