آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

ارشد خوندن دوستم

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ق.ظ
دیشب خاستم از یکی از دوستای بیکارم بپرسم چی کار میکنه منم همون کارو بکنم...
گفت ارشد مدیریت بازرگانی میخونه...
با وقفه س سال و نیم از لیسانس!!!!
تغییر رشته داده

انتخاب خوبیه
ن مثل من ک باز همون رشته رو ادامه دادم
من فقط تو این مورد دهن بین ام
برام مهم نیس لباس چی بپوشم کیف و کفشم چی باشه موهام چ مدلی باشه...
ولی مقایسه درسی برام جهنمه
شما ب این مقایسه ها گوش ندین
من اشتباه کردم 
میترسیدم
میترسیدم حرف بشنوم
میترسیدم از روزمرگی دق کنم
میترسیدم دیگه حس درس خوندن نداشته باشم
خاستم تا هنوز گرم درسم ارشدمم بخونم
شما اهمین تدین
ولی خیلی سخته
خیلییییییی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۵
راضیه ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی