آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

فک کنم راهو گم کرده!!!

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ
ی شوهرم نداریم بیاد بگه مدرکتو بده قاب بگیرم بگم هنوز مدرکمو نگرفتم اونم بگه چرا هی بپرسه... بعد مجبورم کنه پایان ناممو تحویل بدم مدرکمو بگیرم....
چرا نمیاد دیگه؟؟ خو من سر کی غر بزنم؟؟ 
اگه قرار باشه مقاله مو هم خودم تنهایی بنویسم پس شوهر برا چیمه؟؟؟
من دوس داشتم سختیای زندگیمو با اون بگذرونم ولی همش تموم شد 
همه سردرگمی های درسی و جوونیم تموم شد... 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۵
راضیه ...

نظرات  (۴)

۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۲:۴۸ یاسر امیری
دقیقا ده ماهه رو پایان نامه موندم ، هیچکسم نیست گیر بده ... 😁😁😁
پاسخ:
خو بنویس بده بره دیگه.. خخخخخ
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۰:۵۱ یاسر امیری
سخت گیری فاجعه بار اساتید محترم و البته درد مشترک!😉 باعث شد اینجوری بشه..
پاسخ:
نقطه مقابل منی....
از بس استادم خوشه اصن براش مهم نیس چی بنویسم دیگه منم خوشم نمیاد از پایان نامم اصن ددادمش نون خشکی بردش هههههه
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۱:۰۲ یاسر امیری
بیچاره نون خشکی 😂😂
پاسخ:
چرا بیچاره نون خشکی؟؟
فردا از پایان نامم ماکارونی درست میکنن بعد ملت پایان ناممو میخورن ههههههههه
حالا فک کن ماکارونی های پایان نامم برسه دست دانشجو ها ..................
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۱:۱۶ یاسر امیری
یا خدا ... نمیدونستم ماکارونی رو از نون خشکی درست می کنن ، همش برام سوال بود با نون خشکی چیکار میکنن!!😨
پاسخ:
خب اگه حقیقت داشته باشه ک سوسیس رو از گربه و سگ درست میکنن... حتما ماکارونی رو هم از نون خشک درست میکنن.. اونم کپک زده... داغوووووووون خخخخخخخ

ی مقصد دیگه هم دارن نون خشکی ها اونم میشن غدای دام... خب اونوقت شیر گاوی رو میخورن ملت ک پایان نامه منو خورده هههههههههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی