آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

عصر پنجشنبه

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۰ ب.ظ

امروز رفتیم چهلم... 

بابای مریضی بود... چند سال سر جا بود... ولی کسی گریه نمیکرد..

لطفا وقتی من مردم برام گریه کنید... 

با مامان سر جمع 5 حزب خوندیم...

بعد هم رفتیم فاتحه اهل قبور...

سر خاک داییم همیشه اشک تو چشمام جمع میشه...

دبیرستان بودم.. س چهار سالی میگذشت ک بابا بزرگ فوت کرده بود دیگه سر خاک دایی نمینشستیم میرفتیم سر خاک بابابزرگ... اون روز آخر سر بی بی ک پاشد رفت سر خاک دایی، خاله کوچیکمم (همسنم) باهاش رفت.. خیلی طول دادن داییم گفت برم صداشون کنم زودتر بیان. وقتی رفتم سمت مزار دایی بی بی چهارزانو نشسته بود رو زمین سرد هر دو تا دستش رو گذاشته بود رو سنگ سرد مزار... گریه میکرد و ی چیزی میگفت بعدش مزار رو بوسیید یکم طول کشید تا چادرشو درست کرد... بعد از 33 سال هنوز هم سر مزارش گریه میکنه.. از اون روز تا ب حال هر موقع ب دایی فک میکنم منم گریم میگیره... آخه میدونی بعد از 11 سال اوردنش...

.

.

.

روزی ک مردم سر خاکم برام گریه کنید... تو مراسماتم برام گریه کنید... هر بار ک میاید سر خاکم برام گریه کنید... من خودم خیلی گریه کردم... لطفا اینقدر بی تفاوت نباشید....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۵
راضیه ...

نظرات  (۳)

نمیدونم چرا اکثرا گریه کردن و توی سر زنی  رو بی‌تفاوتی برداشت می‌کنن. منم ازونام که توی مراسم ختم عزیز میشم کویر گریه نمیکنم اما دلیلش بی تفاوتی نیست 
*عدم بی‌تفاوتی
پاسخ:
خب منم منظورم تو سری زنی نیس ولی لااقل متوجه باشیم یکی دستش از این دنیا کوتاه شده نمیدونم شاید با باری از گناه رفته اون دنیا
اصن گناه هیچ... شب اول قبر تنهایی و این چیزای اون دنیا خودش ی مرثیه اس... 
لا اقل نخندیم...
از قضا توی مجالس ختم خندمم میگیره:))))) مردن خیلی هم وحشتناک نیست یعنی حداقل برای کسی که رفته. بیشتر داغی که‌برای اطرافیان میمونه که اون بندگان خدام تو نخ این چیزا نیستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی