آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

اینا مزاحم ان ن خواستگار3

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

نمیدونم فازشون چیه؟؟؟

اومدن هی به به و چه چه 

ولی بی بازگشت..

خب پس سکوت اختیار کن... منم دل دارم... وقتی نمیدونم ب چ دلیلی غیبت میزنه دلم میشکنه.... دلم مامانمم میشکنه... دلم بابامم میشکنه... 

حالا هی بگو آدم خوبی هستی... دل چند نفرو شکوندی؟؟؟

نظرات  (۴)

نفهمیدم ینی چی؟ ینی اومده خواستگاری بعد رفته و پشت سرش هم نگاه نکرده؟ عایا؟؟؟؟
پاسخ:
بلی یعنی میان و بی خبر غیب میشن.
خخخخخخ! مثل اینایی که میگن میریم یه دوری میزنیم برمیگردیم :دی
۲۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۰ علی اسفندیاری
انقدر از این آدما بدم میاد 
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۸ فراکنده **
کاش اصن یه جریان فرهنگی به وجود بیاد واسه همچین اتفاقی که برای همه دخترا هم پیش میاد. کاملا فهمیدم  امیدوارم موفق باشی. نوشتنت صادقانه و زیباست.
پاسخ:
ب نظرم مردم دیگران رو غریبه ندونن همه چی حله... یعنی اونا راضی ان برا دختر خودشونم همینطور باشه!!
نوبت دخترشون ک میشه همه ازین رفتارا مینالن ولی برای پسرشون ک شد خودشون همین رفتار رو دارن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی