آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

بابامو دوس دارم

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ق.ظ

بابامو دوس دارم خیلی فهمیدس...

خیلی باهام کنار میاد...

ب همه حرفام گوش میده حسابی روشون فکر میکنه بعد ی نظر خفنی میگیره...

اصن جای هیچ حرفی باقی نمیمونه تو نظراتش...

دوسش دارم...

کاش اونم اینطوری باشه... همچین کیف کنم وقتی نظر میده  و باهاش مشورت میکنم...

الان برا تمام مسایل کلی نقشه کشیدیم... پیشنهاد بابایی رو دوس دارم..

حالا ببینیم فردا چی میشه..

اصن خابم نمیبره....

بخواب بخواب برا پوستت خوبه!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
راضیه ...

نظرات  (۱)

۱۰ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۴۸ محمد روشنیان
وجود یه آدم با تجربه، فکور و با منطق در زندگی بسیار دلگرم کنندست
پاسخ:
بلی بلی بلی... امیدوارم همه افراد کسی رو داشته باشن ک تصمیماتش رو دوس داشته باشن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی