آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

سوپرایز کردناشش

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ق.ظ

دوس نداره عکس خودمون رو پروفایلمون باشه تو خونوادشون کمتر کسی پروفایلش عکس خودشه!! ولی بالاخره راضی شد از عکسای دونفره ای ک تو باغ گرفتیم بزارم پروفایلم... حالا دوستام یکی یکی تبریک میگن.. یکیشون از دوستای کاردانیمه پیام داده بعد کلی سلاااام و خنده یادته میگفتی شوهر کیلویی چند؟ 

راست میگه من همچی دختری بودم... ولی اینا ظاهر قضیسس... برمیگرده ب دبیرستان و دانشگاه و حرفای اون زمان... مثلا ی نمونش شوهر یعنی اسارت... 

جمعه شب وقتی آقایی رفت، افتادم ب خوندن پست های مجردیم... یهو نمیدونم از کجا سر رسید... چی شد بهش بله گفتم... یهو ب دلم نشست... تصمیم گیرنده انگار فقط خودش بود خونوادش دخالتی نمیکردن... یادمه دفعه میخاست با خواهر بزرگش بیاد کلی استرس داشتم ولی خواهرش هیچی نگفت فقط سلام و احوال پرسی.... یادمه بعد از دفعه دوم ک دیدمش دو س روز گذشته بود، دلم براش تنگ شده بود...

راستی حالا دیگه هر وقت میخاد بیاد سیبیلاشو میزنه هههههه خودش اصلن دوس نداره ولی من خیلی دوس دارم... 

ته ریش.... وای از ته ریش.... وای از ته ریش یکم پرفسوریییی.... آآآآخ صورتم خارش گرفتتت.....

این هفته ک اومد ی گلدون کادو برام اورد.... 

۵شنبه بود آب و برقشون قطع بود تقریبا. پیش از ظهر بهش زنگیدم ک کی میای گفت معلوم نیس.. گفتم خب دیگه خونه نرو لبا

 عوض کنز از همون شرکت بیا دیر نرسی.. فک کن کلی بهم خندیده ب رو خودش نیورده من ک صوب بیرون بودم بعدم حیاط شستم خاستم اتاقو جارو بزنم ک خوابم برد... ساعت ۳بود یهو صدای زنگ اومد گفتم خدایا کیه؟ امروز ک ۵شنبس همه خونن پس این کیه؟ رفتم جلو آیفون دیدم وووووااااییییی آقاییییییه اوووووونقده خوشششششحال شدممم ک پر دراوردمممم.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
راضیه ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی