آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

سخت ترین کار دنیا برای من..

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ

از خرید کردن بدم میاد.... 

انتخاب برام سخت ترین چیز دنیاسسسس...

خصوصا چون از ترکیب بندی و مدل و رنگ و اینکه چی ب چی میاد سر در نمیارم... و عملا وقتی خرید میکنم چیزایی ک میخرم هیچ کدوم ب  هم نمیان....

حالا با این اوصاف تنهاییی رفتم کلی سفره عقد دیدم... کلی لباس عروس دیدم...

لباس پف پفی رنگی دوس دارم... ولی میگن بهم نمیاد چون خودم توپولم... نمیشه بپوشم چون جشنم تو خونس.. و فضا آنچنان باز نیس..... 

لباس ها هم همه ی طرح و ی مدل ان... دامن کمر چین!!!! یکی دیدم دامنش کلوش بود ولی کرایش خیلی بالا بود... 700 بود..

مثلا رفتم سفره دیدم اصن اون جا اولی ک رفتم یادم نیستن سفره هاش...

همشون بلور و آیینه و شمع کار میکنن... زیر کارم ی پارچه حریریا تور پهن میکنن...

ی جا رفتم طرف مرد بود خلوت و شیک کار میکرد... انگار سفره کاریه...

یکی هم ک وسایلش قشنگ بود ولی بد میچیدشون... 

یکی هم بود طرح قدیم کار میکرد همون جعبه ها و بلور و کریستال و شمع ولی روی جعبه ها و میزهاش پارچه مینداخت... سر همین قیمت هاش خیلی مناسب تر بود....

کار یکیشونو خیلی دوس داشتم ولی حیف گرون بودن قیمتاش...

مشکل عمده اینه تنهایی نمیتونم تصمیم بگیرم میخام کسی باشه تا کمکم کنه چیزی رو ک مد نظرمه از تو مغزم بکشم بیرون و همونو سفارش بدم....

میدونی تنوع خوبه ولی اگه آدم درگیر هزینه نباشه....

اصن نمیدونم الان باید چیکار کنم!!!!! ن حوصله سفره دیدن دارم ن لباس ن آرایشگا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
راضیه ...

نظرات  (۲)

خوب با خواهری خواهر شوهری یا مامان برو.تنهایی خرید رفتن که خیلی سخته مخصوصا واسه اینجور چیزا.
سلام‌عروس خانوممممم
من تازه با وبلاگت آشنا شدم امیدوارم دوستهای خوبی بشیم.
دیدم انقدر نگرانی خواستم وبلاگ چی نپوشیم http://chi-napooshim.com/ رو بهت معرفی کنم. یه خانوم مهربون و خونگرم مدیر سایته و مطالبش می تونه کلی کمکت کنه.
تازه مشاوره تلفنی هم داره اگه بخوای.
ایشالا که خوشبخت بشی و از این روزها بهترین خاطره ها برات بمونه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی