آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

خریدهای پنجشنبه شب

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ب.ظ

چقد با آقایی خوش میگذره... بعضی وقتها یهو عصبانی میشه!!! متوجه میشم وقتی عصر پنجشنبه ها میریم خرید بین شلوغی و ترافیک و قیمت های بالا و تنوع کم، نمیتونیم چیزی ک میخایم رو پیدا کنیم و اینکه مغازه ها زود تعطیل میکنن فرصت نمیکنیم حتی خوب بگردیم و فرصت هم کمه یهو عصبانی میشه و سعی میکنه همش جلو خودشو بگیره.. اینجور موقعها استرس میگیرم، میترسم ازش، میترسم چون نمیدونم باید چیکار کنم، از عصبانی شدن مردا شدید میترسم!!!

پریشب یهو گفت حالا چیکار کنیم اصلا اینجا کت نباتی و قهوه ای پیدا نمیشه.. تهرانم ک نمیای.. اینام ک الان میبندن...

گفتم فدا سرت.. همون سرمه ای ک خودت دوس داشتی پیدا میکنیم..

تو این ترافیک؟؟ تا برسیم اونجایی ک میگی باز تعطیل کردن اینا...

خیابون همون خیابونه با همون ترافیکش چ با ماشین چ با تاکسی...

بعد موقع آدرس دادن میگفتم ازین طرف عزیزم.. دور بزن عزیزم.... اونم موقع پیاده شدن گفت بریم عزیزم.

ولی خدایی تو روح همه کت شلوار دوخت و فروشنده هاش........ فقط مشکی و سرمه ای دارن..... آغا من کت دومادی روشن میخام.... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۴
راضیه ...

نظرات  (۱)

من خودم اتفاقا مشکی یا سورمه ایی دوست دارم چون وقتی در کنار لباس سفید یا نباتی عروس قرار می گیرهباعث میشه بیشتر لباس عروس جلوه کنه به چشم‌ بیاد و تضاد قشنگی به وجود میاره. البته بازم سلیقه هر کسی محترمه
امیدوارم همه چی رو با کمترین قیمت و بهترین کیفیت پیدا کنی عروس خانوم
پاسخ:
آره ولی لباس ست چیز دیگه ایییه.... تازه عروسی تیره بپوشه! عقد ی  رنگ دیگه....
من ک دیگه ب نبود موارد دلخواهم عادت کردم....
کمترین قیمت، بهترین کیفیت؟؟ مگه میشه؟؟ مگه هست؟؟
طرف طوری قیمت کت شلوار میده انگار ارث باباشه....
دامادی زیر 700 نیس...
کت زشت.. بد آستر.. بد دوخت.. رو قیمت زده 500!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی