آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

همه چیو بهش گفتم

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۶ ق.ظ

بالاخره همه چیو بهش گفتم... نشست بحث کرد؍ شمرد؍ تقریبا حل میشد... 

دیگه بی مشکل شده بودیم ولی این خوشی دیری نپاییید... دیشب میخاستیم برگردیم خونه بابام؍ ولی دیر وقت شد مامانی هم گفت ٤شنبه میان اینجا... 

۱. دو ساعت کل راهه.....

۲. روز پدر رو خونمون نباشم؟؟؟

۳. مامان هنوز ازم دلخوره!

۴. اول پدر و مادر بعد دیگران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۱
راضیه ...

نظرات  (۱)

سلام عروس خانوم!عزیز دل!خوبی؟!
این مدت نتونسته ام بیام وبلاگم!آدرستم تو گوشی نداشتم!
ولی جزو سه نفری هستی که اومدم خوندمت!

من هستم!
@banoo01!
آماده ی شنیدن حرفات...:)
پاسخ:
سلام دختر خوب... مرسی ک هستییی.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی