آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

خلاصه خریدهام

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ب.ظ

سلام اونقدر اتفاقای خوب و غیر خوب تند تند گذشتن ک وقت نشد بنویسمشون...

دیشب خواهرم اومد خریدهامو دید... آخرش گفت چرا ی چیز شیک نخریدی؟!!! 

درباره سرویس خواب هم گفت چرا تاج دار نخریدی؟

کلا دیگه ذوقی سر نشون دادنشون و تعریف کردنشون واسه بقیه ندارم.....

خب بلور شیک و خوب سنگینه!! من دوس ندارم... ظرف  های پذیرایی و شیرینی خوشکل هم همشون طرح ورساچه داشتن نخریدم....

من طرح ساده دوس دارم....

سرویس قاشقم ک هیچ طرحی ندارن ساده ساده...

چینی هام طرحشون کوچیک و خلوته.. فقط مشکلشون اینه دیس کم دارن...

قابلمه هامو خیلی دوس دارم رنگشون بین سرخابی و بنفشه ی سری قابلمه تفلون سبز سال داشتم

جاادویه ای رو سفید خریدم فروشنده گفت همرنگ یخچالت بردار...

اتو و میزش هم ک قرمز ان... 

سرویس خواب سفید بنفشه

روتختی سفید و بنفش با گل های یاسی

فرش فیروزه ای فک کنم!

دیگه بقیش یادم نیس...

ولی شما برا لباس عروس قم نرید... لباساشون همه دست چندم بودن.. خیلیم بد دوخت... 

ولی برا سرویس خواب و مبلمان برید نعمت آباد، روتختی و پرده عبدالله آباد!!

نظرات  (۳)

۱۵ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۴ علیـ ــر ضــا
😂😂😂🙂
سلام 
خیلی وقت بود نمی نوشتی 
مبارکت باشه عزیزم 
قابلمه ها سبز و بنفش ؟ 
کاش عکس میزاشتی 
پاسخ:
سلام عزیزم
خیلی ممنون
حالا بچینمشون تو خونه عکس میگیرم... 
وای عاشق سفید و بنفش سادم...
حتمن عکس بذار...

من که میگم هیچ جا قیمتاش مثه اصفهان خودمون نیست...مخصوصن نجباد خودمون!

پاسخ:
چیدمشون چشم...
چ خوووب... خریدکردن از شهر خود آدم خیلی راحتتره...  
ولی مسافرت ب قصد خرید بهترین بهونه برای مسافرت تو دوره عقده.....خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی