آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

حرف های کمی تلخ

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ

دیروز جاریمو دیدم... 

بعد از ۵ ماه ک عقد کردم این اولین بار بود...

چقد صحبت کرد برام.. نمیدونم از بدیشون میگفت نمیدونم از خوبیشون میگفت نمیدونم داشت میگفت برا تو چ کردن برا من چ کردن...از خونوادشون گفت...

شنیدن همه این حرفا برام سخته... و اینکه وانمود کنم چیزی نشنیدم.... چون احتمالا مواردی ک براش ناراحت کننده بودن و برام گفت برای منم اتفاق میفته و نمیدونم چطور باید پیشگیری کنم... و از همه بدتر اینکه همینا عامل دوریشونه....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۲
راضیه ...

نظرات  (۲)

سلام 
به نظرم این حرفای خاله زنکی رو بریز دور ، مخصوصأ این مزخرفات مادرشوهر اخ و اوخ ، هیچ آدمی ۱۰۰٪ نمیتونه بد باشه این شما هستی که با حرفاتو رفتارات به طرف مقابل خط میدی چطور باهات رفتار کنند نه فقط مادرشوهر و پدرشوهر و .... کلأ همه آدما ، جاری تونم ببینید چطوری رفتار کرده که چزوندنش ، از الان غصه رفتارهای بد انجام نشده رو نخور پیر میشی 
پاسخ:
خب چطوری کل ماجرا رو بفهمم؟! هیچ کس ازش حرف نمیزنه.. منم میدونم نباید ی طرفه نگاه کرد.. ولی اگه بخوام بفهمم بقیه چیکار کردن و یا چی فکر میکنن احتمالا دردسر ساز بشه! فقط میترسم چون تقریبا باز دارن با همون الگوی رفتاری پیش میرن....
خواهرم قبل اینکه ازدواج کنه جاریش زنگ زد از بدی های خونوادهشون گفت...

بعدش فهمیدیم قصد دیگه ای داشته...و خودش مشکل داشت....

شما دیدت خوب باشه...همه چی خوب پیش میره...
با ترس بری جلو همه چی خراب میشه...از رابطت با بقیه بگیر تا سلیقه و احترام و فلان و بهمان....
پاسخ:
سعی میکنم ولی خیلی سخته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی