آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

لباس عروسم

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۲ ب.ظ

دیشب لباس عروسمو انتخاب کردم وقرارداد بستم. 

اجاره اش شد ۱ تومن ناقابل... 

قیمت فروشش ۱۶۰۰!

ولی خیلی نازززز بود...

خیلی دوسش دارم..حتی با اینکه دنباله خیلی کوچولویی داره! هیچ پفی نداره و خیلی سادس.. همچین ملیحه...

شاید دنباله اضافه بگیرم..

احساس میکنم قشنگترین لباس عروسیه ک تابحال دیدم... 

امیدوارم همه عروس ها همچین حسی نسبت ب لباسشون داشته باشن...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۹

نظرات  (۵)

همیشه شور و شادی واستون باشه.
پاسخ:
خیلی ممنون...
سلام 
ان شاءالله سپید بخت بشی 
پاسخ:
سلام.. ان شاالله برای همه عروس دامادها..
خیلی ممنون..
عزیزم مبارکت باشه ایشالا
امیدوارم همیشه تو زندگیت همین قدر احساس شادی و خوشبختی و رضایت داشته باشی نسبت به همه چی
کاش عکسش رو هم می زاشتی دلم رو بردددد حسابی
پاسخ:
خیلی ممنون... مرسی...
خودمم دوس داشتم ازش عکس بگیرم ولی اصلا نمیزاشتن

سلام راضیه جون.
مبارکت باشه عزیزم.
انشالله با دل خوش بپوشی و به شادی.
یه باره میخریدینش دیگه....شما که اصلشو دادین دیگه 600 که چیزی نیست...
نجف اباد لباس از 100 تومن 200 تومن داریم به بالا....
ولی انقدر نیست دیگه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی