آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

فیلم دیدن من

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ق.ظ

دارم فیلم The Revenant 2015 میبینم با این آهنگ...

John Williams & Itzhak Perlman


دریافت

نظرات  (۲)

۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۰:۰۵ یاسر امیری
خخخ ،
لذت بردی حالا؟
پاسخ:
میخکوب ک نشدم ولی هیچی ب اندازه جنگل ترسناک نیس و خوی وحشی آمریکاییا...
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۵ یاسر امیری
اونجوری که تو فیلم میبینی ...😁😁😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی