آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

شاید وایکرها بودن!!

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

ب نظر من فیلم دیدن کار بیخود و مزخرفیه.. خصوصا اگه سریال باشه دو روز میگذره و تو اصلا متوجه شون نمیشی... مثال بارز هدر دادن عمره...

ولی خوبی هاییم داره مهمترینش اینه ک دیگه فک نمیکنی...

دیگه خاطرات سراغت نمیان در عوض ماجراهای سریاله هستن مثلا امروز صدای بهم خوردن درب پذیرایی اومد، فک کردم وایکر ها اومدن......

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۵/۱۰/۱۲

نظرات  (۵)

۱۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۱ احسان پروانه
kheyli alie
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۷ دچــ ــــار
کدوم شبکه ؟ :)


پاسخ:
منظور ی سری شخصیت های ترسناک سریال بازی تاج و تخت بود.
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۳ تبارک منصوری
منم امروز تو کوچه سر و صدا شنیدم فکر کردم فرار مایکل اسکوفیلد و دوستاش به نتیجه رسیده :))))
 
پاسخ:
خب من هنوز فصل 2 ام نمیدونم اینو ک گفتی کیه!!!
حالا شاید واقعن اونا بودن....
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۴ تبارک منصوری
نه اینکه یه سریال دیگه است...

سریال فرار از زندان از شبکه نمایش پخش میشه.

آره هیچم بعید نیست که از اینجا سر در بیارن :))
پاسخ:
منم شبکه نمایش میخاااامممم
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۵:۵۴ محمد ابراهیمے
موافقم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی