آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

کشاورزی خر است

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ

این ک میگن گلکاری و باغبونی و کشاورزی آدمو آروم میکنه دروغ محضه...... بنظر من ی آدم اداری خیلی آروم تره....

مثالش بابام. 

از وقتی بازنشست شده رده تو کار باغبونی و کشاورزی.... ولی هیچ نشونه ای از آرامش درش نمیبینم.... هر روز منزوی تر و عصبی تر

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۱۰/۲۰
راضیه ...

نظرات  (۷)

۲۰ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۴ mustafa mirzaei
مخالفم

عجیبه
بنظرم کشاورزی عالیه
پاسخ:
من ک نظرمو گفتم... 
جدا کار سختیه....
خخخخ! زاویه دیدتان از پهنا تو حلق هر کی گفته کشاورزی آدمو آروم می کنه
اینجوری فک کنید اگه کشاورزی و باغبونی نمی کرد چقدر بدتر میتونست باشه :|
پاسخ:
هیچی عادی مث قبلا...
میشد همون بابای خوشتیپ و باکلاس کل خونواده ک همیشه حرف حساب میزنه... همون بابای خوش اخلاق...
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۳ شیکسون (^_^)
بله به عنوان یه شغل، کار سخت و جانفرساییه...مگر اینکه کسی از اول کارش همین باشه و با کار و باغ حال بکنه...و دلش باز بشه...
اگه روی زمین بزرگی کار میکنن باید کمک بگیرن، یا به صورت موقت از کارگر استفاده کنن.
پاسخ:
مرسی از هم نظر بودنت...
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۱ شیکسون (^_^)
البته ممکنه دلیل دیگری هم داشته باشه ها...که شما متوجهش نیستین...
چون به طور عمومی کار با طبیعت و درخت و گیاه حال اکثر افراد رو خوب میکنه(البته گفتم مگه اینکه حجم کار زیاد باشه)
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۹ زهرا هستم
مثل آقاجون من :)))))
وقتی با گل گیاهاش و باغچه اش بود آروم بود ، جداش میکردیم هممونو میکشت :))
پاسخ:
مشکل اینه فک میکنن وقتی پای گل و گیاهاشونن دارن برا خونواده زحمت میکشن.. در حالی ک دارن برا خودشون صفا میکننن.. 
ولی ب نظرم کسایی ک میگن آدم رو آروم میکنه خودشون کشاورزی نکردن تا با مشکلاتش مواجه بشن فقط سرسبزی زمین رو دیدن.
مشکل ذات کارمندیه که بدعادت میکنه کارمند رو به یک روال. ربطی به سختی باغبونی نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی