آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

ساعت 2 نصفه شب

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ق.ظ

هیچی بدتر از سوختن سشوار نیساخم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۴
راضیه ...

نظرات  (۵)

۲۴ دی ۹۵ ، ۰۱:۵۱ مهدی امینی
سوخته؟؟
پاسخ:
آره.. روشنش میکنم جیغ میزنه..
۲۴ دی ۹۵ ، ۰۱:۵۴ مهدی امینی
پس هیترشه dont wore قابل تعممیره
پاسخ:
باز خدا رو شکر.. حیف فردا جمعسس..
۲۴ دی ۹۵ ، ۰۱:۵۵ مهدی امینی
میشه خواهشی کنم؟
پاسخ:
ب خدا من آرزومو نوشتم...
۲۴ دی ۹۵ ، ۰۲:۱۷ زهرا هستم
برای همین موهامو کوتاه کردم تا تَ :|
پاسخ:
ووای چ جوری دلت اووومد؟؟
من هر بار موهامو کوتاه میکنم اشکم در میاد...
خیلی دوسشون دارم...
۲۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۱ علی اسفندیاری
ساعت دو نصف شب؟؟؟سشوار؟؟؟ 
اونوقت شب سشوار چکار داری 
بگیر بخواب بابا
پاسخ:
کار دارم من.. تو چ میدونییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی