آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

تعبیر خواب ترسناک..

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

خواب دیدم تو دستشویی ی مارمولک سبز دیدم، میخام بکشمش ولی نمیتونم..

تعبیر مارمولک : اگر موفق نشوید مارمولک را بکشید و مارمولک از دستتان فرار می کند ، نشانة آن است که در امور عاطفی با شکست مواجه خواهید شد .

خواهرم خواب دیده بالای ی عالمه پله بوده و من پایین پله ها نشسته بودم و هی داد میزده و کمک میخاسته..

تعبیر پله : تعبیر خواب پایین رفتن از پله ها ، شکست در روابط عاشقانه است

دختر خالم خواب عروسیمو دیده..

عایا حق دارم بترسم؟؟؟

شکست در روابط عاشقانه یعنی چی؟ یعنی خاستگارم یکی رو زیر سر داره؟؟ یعنی منو میگیره بعد غیب میشه؟؟ یعنی قرار مدارا رو میزاره اونوقت کاشف عمل میاد یکی دیگه رو داره؟؟یعنی خوب ک کل فامیل فهمیدن قضیه منتفی میشه؟؟

مغزم داره سوت میکشه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۸
راضیه ...

تعبیر خواب

نظرات  (۵)

۲۸ دی ۹۵ ، ۰۲:۲۵ زهرا هستم
شاید! مگه به خواستگارت علاقه داری ؟ :|
پاسخ:
علاقه ک ن ولی دلیل موجهی واسه رد کردنش نیس.. 
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۲:۲۸ احمدرضا سیمز
با یکی دیگس شک نکن
گردنشو با تبر بزن خیلی مارمولکه
پاسخ:
نکنه خودشی!!!
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۲:۳۴ جعفر حبیبی
اتفاق اگه بخواد می افته

این تعبیرها هم بیخود آدم و می ترسونه...
اتفاقن خودم چن وقت پیش یه خوابی دیدم که تعبیر اومده بود مرگ شما نزدیک است. ترسیدم ولی الان چن ساله زندم :/
پاسخ:
نمیتونم بهش فک نکنم

۲۸ دی ۹۵ ، ۱۰:۲۰ فرید صیدانلو
اعتقادی به تعبیر خواب ندارم
پاسخ:
منم نداشتم.. شاید دارم پیر میشم!!
۲۸ دی ۹۵ ، ۱۴:۰۵ 🍁 غزاله زند
بیشتره خوابهای ما از ضمیره ناخودآگاهمونه...
ترس به خودت راه نده و همه چیز رو به خدا توکل کن.بعدش خیلی راحت و بدون فکر کردن به این موضوع روزهات رو خوش بساز ;) 
پاسخ:
مساله اینه ک اصلا هیچی ب سادگی تو فیلم ها و داستان ها و افکار ما نیس. هیچی اونجور ساده نیس..
میترسم ب جایی برسم ک یادم بیاد این خوابها نشونه بوده.
مرسی برا حس خوبت....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی