آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

اتاق من

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ق.ظ

ب نام خدا

یعنی اینقده اتاق دسته گله خودم باورم نمیشه اینجا اتاق خودمه خخخخخخ

در و دیوار رو پر کردم عکس جک جونور... 

کاش ی خورشید و ابر و ازینام از سقف آویزون کنم!!!! و ی عالمه گل ریز ریز ههههههه 

چقد کودکم خدا.....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۱
راضیه ...

نظرات  (۶)

۰۱ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۳۳ فرید صیدانلو
روزنه امید
پاسخ:
:-)))
منم کلی پروانه چسبوندم تو پذیرایی. هرکی میبینه میگم بچه هام پروانه بازی کردن. 
پاسخ:
ههههه کارت درسته!!!
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۲۰ گریزان هستم
عکس گوسفند هم بزن:|
پاسخ:
جا نیس آخه... 
جک و جونور داریم تا جک و جونور! چی زدی به اتاقت؟! بعضیاشون خوشگلن آخه! :))

پاسخ:
خوووووجلن خعلی خوووجلن...
خیلی فکر کن...
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۲۹ علی اسفندیاری
من آمدم 
تغییر دکوراسیون دادی؟ 
یعنی فردوسی خدا بیامرز سی سال زحمت کشیده زبان فارسی رو احیا کنه اونوقت تو میگی 
خوووووجلن خعلی خوووجلن..
کلمه اختراع میکنی؟؟ 
پاسخ:
ن اینا خیلی وقته اختراع شدس فردوسی پیرمرد بود وگرنه اون موقع هم دخملا اینجوری میحرفیدن!! خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی