آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

باورم نمیشه انکار دلم براش تنگ شده!!

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ق.ظ

آشتی کنون برا مامانم ی بلوز خریدم :)

فردا میخایم بریم خونشون و احتمالا تابرگردیم دیروقته بی بی میاد پیش آبجی کوچیکه... خیلی ناراحته..

نمیدونم چی بپوشم! مثل همیشه دارم خل میشم... میخاستم حموم برم.. اصلاح نکردم... سوالامو آماده نکردم...

دلم کفش نو میخاد... فردا صوب باید برم خرید... در حد مرگ خوابم میاد... نمیدونم چرا قد ی عدس کرم ک بزنم صورتم خمار میشم!!! ن واقعا چرا؟؟؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۴
راضیه ...

نظرات  (۳)

کرم میزنی خمار میشی ؟ :|||
داری میری پیش خواستگار؟ یا اون میاد پیش شما؟
پاسخ:
آره :(((
این دفعه ما میریم. هم محل زندگیشونو ببینیم هم مامان باباش سن بالان خیلی اذیت میشن تا برسن اینجا...
اوف چی بگم دختر....
اینکه آشنان و خب فرهتگتون بهم میخوره خوبه...
اما این دوری و فاصله خیلی بده...
مطمئنن زندگی تو یه شهر دیگه سسختیای خودشو داره...
دیدن خونه زندگی مهم نیست...اصل و ریشه و ذات یا همون اصالت هاتوادگی مهمه...!
با چیزایی که خوندم سر اینکه با مامانت هم بحث داری بیشتر فکر کن...حرف یه عمره...شوخی نیست...!
مامانا همشون فکر میکنن دخترشون رو دستشون میمونه چون این فشار رو خودشونم بوده...ولی در مورد پسر فرق میکنه...چون هر وفت بخوان میرن خواستگاری...!
بیشتر فکر کن...هه ...همه میگن بعد عشق به وجود میاد ولی به نظرم بعد نفرت هم به وجود مباد...سنجیده عمل کن...یکی یکی کارو دوستاشو جایگاه اجتماعیشو تفریحاتشو چیزایی که باعث عصبانیت و ناراحتیش میشه رو ببین و ببین میتونی باهاش کتار بیای...اون شهر جایی برای تو و کار تو و علایق تو آینده ی تو هست؟
پاسخ:
نمیدونم :(( 
همین جوریش ته دلم میلرزه
چرا واقعا؟
پاسخ:
واقعا چرا؟
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی