آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

من عقد کردم...

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ب.ظ

امروز شنبه 16 بهمن 1395

من 5شنبه 14 بهمن رسما عقد کردم... 

هم بله برون بود هم عقد مختصر...

بعد از 21 روز آشنایی...

برام قابل باور نیس...

س بار تو خاستگاری دیدمش بار چهارم آزمایش و جوابشو بحث های مهریه... بار پنجم مشاوره ژنتیک.. بار ششم خود بله برون و عقد!!!! 

خدایا این منم عایا؟؟؟؟؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
راضیه ...

نظرات  (۷)

۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۴۱ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
:)
مبارکتون باشه
عشقتون پایدار
پاسخ:
خیلی ممنون...
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۱۹ گریزان هستم
مبارک باشه ان شاالله
شیرینی کو؟
آخ جون عروسی ^_^
نگران نباش...ایشالا همیشه سالم و خوش باشین! مبارک باشه :)
پاسخ:
مرسی عزیزم... خیلی ممنون..
چی شد یوهو؟ اینقد سریع؟
خوشبخ بشی ایشالا!
پاسخ:
نمیدونم خودمم... مرسی روزی خودت ان شاالله...
۱۷ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۱۶ محمد روشنیان
داشتم فکر میکردم بعد اون شب دیگه نبودی
تبریکات
پاسخ:
سرم شلوغ بود... درگیر مراسم و جشن و ...
مرسی خیلی ممنون...
۱۷ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۵۵ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
خوشبت بشی
پاسخ:
خیلی ممنون...
مبارکا باشه....
با وجود اینکه خیلی نگران بودم که چه میخوای بکنی سر اخر...
منم باورم نمیشه حتا...!

چیزه وای به حالت بخوای پستی رمزدار کنی به مجردا ندی...!هان!
گفتم بگم حساب کار دستت بیاد...خخخخ!

و دیگه اینکه اگه مردی پولشو خرج عیالش نکنه خرح کی میخواد بکنه....
طلا و اینا میمونن ولی بقیه خرجا نه...!
از همه چیز نهایت استفاده و لذت رو ببر...


خوشحال شدم:)
پاسخ:
ههههههه باچه باچه نزنیا... ب آغامون میگم براتاااااا..

آره مشخص بود خیلی نگرانم بودی... قلب های فراوان.... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی