آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

پشیمون شدم...

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۲۰ ب.ظ

الان از حسی ک پست دیشب داشت، پشیمونم!!

دوس دارم حرفای قشنگشو ی جا بنویسم تا ی وقت اشتباهی ازین تصورات منفی نداشته باشم..

شاید اینجا، شاید جای دیگه.. ولی حتما ورود مجرد ها ممنوع باشه... شاید از هر چیزی نوشتم... 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
راضیه ...

نظرات  (۴)

۱۸ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۰ تقویم سررسید 96
arezuyesepidsaba.blog.ir/1395/11/18/%D9%BE%D8%B4%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%B4%D8%AF%D9%85
www.partcalendar.com
partcalendar.comاینم شماره تماسمون:
02188756411
پاسخ:
؟؟!!!
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۲۴ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
خو دانی خواهر اما یورایی درک کن و باهاش کنار بیا
ینی ما بریم بیرون دیگه؟
پاسخ:
والا سخته بگم برید بیرون واسه همین خودم میرم!! خخخخ
تازه خیلیا رو نمیدونم ک مجردن یا ن...
روزی خودت ان شاالله...
خوشبخت باشی راضیه جان.من میخونمت.ولی خاموش.چند ماه اول این حرف و حدیث ها هست.تا وقتی که اخلاق همیدیگه بیاد دستتون.نگران نباش.
پاسخ:
خیلی ممنون... آره بعد من از اینکه ناراحت شده بودم پشیمون شدم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی