آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

میل با خودتون...

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ق.ظ

تصمیم گرفت همینجا بنویسم ک مجردی هام یادم بمونه... 

امروز یکی از دوستام گفت توهم میخای حرف نزنی؟ پس ما از کی بشنویم؟ 

یکی از دوستای بلاگر هم تهدید کرد اگه بگم مجردا نخونن یا رمز بزارم...

منم میگم چشم ولی شما خودتون رعایت کنید اگر اذیت میشید نخونید... ب شدت دوست ندارم باعث رنجش کسی بشم... من خودم حتی با دیدن عکس پروفایل اذیت میشدم.. همین شد ک از شبکه های اجتماعی دل کندم اومدم سراغ وبلاگ نویسی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
راضیه ...

نظرات  (۳)

۰۱ اسفند ۹۵ ، ۰۶:۲۱ محمد ابراهیمے
در پناه حق!
خوشحالم که تصمیم نگرفتی جای دیگه ای بنویسی. مرسی. من تازگیا وبتو میخوندم تقریبا از زمانی که مردد بودی چه جوابی به خواستگاری بدی. همش نگران بودم که خوشحال باشی در آینده و امروز که داستان عقد و احساساتت رو خوندم خیالم راحت شد و برات از تهه دل آرزوی خوشبختی و سفیدبختی و شادی میکنم. مبارک باشه💖�💞💞💞💜💞💜💕
پاسخ:
مرسیییی خیییلییی مممنونننن.. چقد خوووشحااالم کردیییی.... قلب های فراوان بر تو بادددد....
ان شالله روزی همه جوون هااااا... شما رو ک نمیدونم مجردی یا ن...
سلام راضیه خانم.
انشاالله همیشه,شاد و خوشبخت باشین.
اگه اینجور مطالب رو رمزی بنویسی خودت راحت تری.
تجربه نشون داده که ادمای بی جنبه و مریض زیادن تو فضای مجازی.
البته این فقط یه پیشنهاد بود.

پاسخ:
سلام ماه جان...
پیشنهادتو از صمیم دل پذیرا هستیمم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی