آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

شیرینی تلخخخخ

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ

میخام از بیرون رفتن هامون بنویسم از خوشگذرونی هامون... ولی دستم نمیره... ی مشکلاتی داره پیش میاد ک نمیتونم باهاشون بسازم، نمیتونمم تحملشون کنم! مثلا چرا بدون پس انداز مالی تصمیم ب ازدواج گرفت؟ مثلا چطور تصمیم ب ازدواج داشته ولی فکری برای هزینه ها نداشته؟ همه چیو میخاد با وام بگذرونه!! مثلا چ محبت خواهر و مادری هست ک فقط عاطفیه؟ اصلن ب مسایل مالی فکری نمیشه! خوب میخورن خوب خرج میکنن ولی کسی بهش کمک نمیکنه...

اصلن نمیتونم مامان و خواهراشو تحمل کنم هممش قوربون صدقش میرن... قوربون صدقه ب چ دردش میخوره! خیلی دوسش دارین هزینه عروسیشو تقبل کنین!! والا.... دیشب حساب دو دو تا چهارتا داشتیم ببینیم خرج عروسی چقدر میشه! جدا ناراحت شدم ک داشت بهم میگفت الان صفر صفرم.....  بیکار شده! تعدیل نیرو شامل حالش شد! با دو ماه حقوق عقب افتاده! 

اول زندگی و بی پولی جدا مکافاته....

لطفا هم نظر ندین خب عروسی نگیر!! برا خودتونم پیش بیاد همین نظرو میدین؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
راضیه ...

نظرات  (۲)

۱۵ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۴۶ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
ازدواج بی موقع و یهویی همینه الان ک تو خانواده اش وارد شدی دستت اومده قضیه چیه مثل من ! بعد 1 سال جدا شدم
پاسخ:
نمیدونم چی بگم! ازدواجم بی موقع نبود ولی یهویی چرا! درباره مسایل مالی هم پرسیدم ولی روم نشد زیادی بپرسم و عدد و رقم بخوام!! و اینم نتیجش!
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۳۴ علی اسفندیاری
همین اول زندگی غرغرو شروع کردی؟ 
ببینم تو پس انداز داری؟ اونقدر که بتونی عروسی بگیری؟ 
باو یه خورده درکم خوب چیزیه که شما دخترا ندارین 
طرف پشت دستشو بو نکرده بود که تعدیل نیرو میشه خوب اتفاقیه که افتادهزندگیه دیگه بالا و پایین داره 
اگه یه پسر بخواد همه چیزو از جمله خونه ماشین و 100 ملیون پس انداز واسه خرج عروسی جور کنه سالش میشه تو با یه 60 ساله ازدواج میکنی؟ 
پاسخ:
خواستم ج بدم دیدم همه کاسه کوزه هارو رو سر تو خراب میکنم..
من پس انداز ندارم ولی بابام داره..
تو خاستی بری خاستگاری سعی کن زمانی بری ک یا خودت یا خونوادت اونقدری داشته باشن ک بتونی هم جشن بگیری هم وسایل زندگیتو بخری.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی