آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

سارافن 4 خونمو میخام

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ب.ظ

امروز باید برم بیرون ولی اصلن حسش نیس

حالش هم نیس

ی هفتس رفتم عکس گرفتم هنوز عکس هامو نگرفتم...

حوصله ندارم برم.. لباسام کثیفه نشستمشون.. دوس ندارم بپوشمشون... شلوارم از آبی ب خاکی تبدیل رنگ داده...

.

.

دلم میخام سارافن 4 خونه مو بپوشم با ساپورتمو کفش مخملیای قدیمیم با هنسفریمو و ابی... ولی باید چادرمو بپوشم و زیر چادر نمیشه هنسفری رو کنترل کرد همش میوفته... تازه ساپورت با چادر مث ماست با قهوه میمونه...

نظرات  (۱)

۲۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۰۳ علی اسفندیاری
ازین چادرا هست آستین داره زیب داره ازینا بپوش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی