آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

چرا من چاقم؟

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

چرا من چاقم؟

چرا من از همون بچگی تا ب الان همینجور چاق بودم؟

چرا نمیتونم ورزش کنم؟

چرا خواب اینقد کیف میده؟

چرا لم دادن راحت تر از نشستنه؟

چرا وقتی میشینم راحت نیستم؟

چرا زود خسته میشم؟

چرا من خوردن رو دوس دارم؟

چرا همیشه دوس دارم ی چیزی بخورم؟

چرا خیلی گرسنم میشه؟

چرا برنج اینقد خوشمس؟؟؟

چرا هیچی مث برنج منو سیر نمیکنه؟

چرا هر وقت برنج میخورم احساس خوشبختی میکنم؟؟ خب راست میگم...

چرا من چاقم؟

چرا چاق ها هر چی بپوشن بهشون نمیاد؟

چرا چاقی بده؟

چرا شما چاق نیستین؟

چرا فقط من چاقم؟

ن واقعن چرا؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۳
راضیه ...

چاق

چاقی

نظرات  (۵)

۲۳ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۳ فراکنده **
چرا چاقها هر چی بپوشن بهشون نمیاد .-. نمیدونم منم.
پاسخ:
اینو بقیه میگن.. اونایی ک چاق نیستن. ب نظر من افکار تحمیلیه... این بهت میاد.. این بهت نمیاد..
۲۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۲۹ زهرا هستم
چاق بدنیا اومدی ؟ یا چاق شدی؟!
پاسخ:
جفتش
واقعا چرااا ؟؟ :'(
ته دیگ میگن خیلی ضرر داره بخاطر چربیش و ایناا.. ولی مگه میشه نخورد خبب ؟؟ :(
من غذا با برنج باشه، اول چند قاشق برنج خالی میخورم :)

ماها یاد گرفتیم اون چیزی رو که حال میکنیم انجام بدیم، نه اون چیزی که به نعفمونه :)
مثل ورزش و رژیم درست و...


پاسخ:
فلسفه من اینه دنیا دو روزه.. چرا دو روز دنیا رو ب خودم سخت بگیرم؟!!! 
حیف نمیزارن!!!
ب نظر من از ته دیگ نگذر... 
۲۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۱۷ علی اسفندیاری
چرا من چاقم؟ 
چون این همه شعور و شخصیت و جذابیت توی یه بدن لاغر جا نمی شه

چرا من از همون بچگی تا ب الان همینجور چاق بودم؟

به همون دلیل بالا 

چرا نمیتونم ورزش کنم؟

مثلا خرگوش اینهمه جست و خیز داره کجا رو گرفته فوقش چهار سال عمر میکنه لاک پشتو ببین چهارصد سال عمر میکنه تازه تو مسابقه هم که از خرگوش برده 

چرا خواب اینقد کیف میده؟

چون خدا انقدر مارو دوست داره خابو یه جوری طراحی کرده که کیف بده تاما هر وقت بیکار شدیم بخوابیم و کیف کنیم 

چرا لم دادن راحت تر از نشستنه؟

چون در این حالت راحت تری 

چرا وقتی میشینم راحت نیستم؟

خوب لم بده 

چرا زود خسته میشم؟

چون به خودت سخت میگیری 

چرا من خوردن رو دوس دارم؟

چرا همیشه دوس دارم ی چیزی بخورم؟

خوب همه دوست دارن 

چرا خیلی گرسنم میشه؟

چون کم میخوری 

چرا برنج اینقد خوشمس؟؟؟

چون هیچی مثل برنج آدمو سیر نمیکنه 

چرا هیچی مث برنج منو سیر نمیکنه؟

هر ایرانی حد اقل حد اقل روزی یه وعده برنج میخوره بدون برنج که نمیشه 

چرا هر وقت برنج میخورم احساس خوشبختی میکنم؟؟ خب راست میگم...

یعنی به همین سادگی هم میشه احساس خوشبختی کرد؟ پس دیگران باید از شما یاد بگیرند وانقدر زندگی رو سخت نگیرن 

چرا من چاقم؟

به همون دلیل بالا 

چرا چاق ها هر چی بپوشن بهشون نمیاد؟

کی گفته اینو؟ اتفاقا چاق ها هرچی بپوشن بهشون میاد لباس قشنگ به تنشون میشینه ما باس دوساعت بگردیم دنبال یه لباس یا واسمون گشادن یا تنگ  

چرا چاقی بده؟

البته هرچیزی زیادش خوب نیست اما راجب دخترا تپل بودن به دلایل جنسیتی و پزشکی که خاص دختراس خیلی بهتر از لاغر بودنه 

چرا شما چاق نیستین؟

چرا فقط من چاقم؟

ن واقعن چرا؟

قرار نیست همه شبیه هم باشن ما حاصل تولید انبوه یک محصول در یک کارخانه نیستیم هرکدوم از مارو خالق زیبایی ها به گونه ای خاص خلق کرده هممون خاصیم با ویژگی هایی که خاص خودمونه 

پاسخ:
:)) خخخخخ
۲۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۸ یک نویسنده
اگه می خوای خودت رو راضی کنی که چاق بودن بد نیست و حتی خوبه، دیگه هیچ امیدی به تغییر وضعیتت نیست. 
خب معلومه که چاق بودن خوب نیست. چون در آینده سن که بیشتر بشه عوارضش رو در سلامتی شدیدتر نشون میده.
وقتی حتی برای یک ساعت لاغری رو تجربه کنی دیگه دلت نمیاد به اوضاع قبل برگردی. 
چاقی خمودگی و خواب میاره. و همینطور تنبلی. 
این چیزهایی که نوشتی به لحاظ روانی و ناخودآگاه بیشتر تشویقت می کنه برای بیشتر خوردن...
باید بالعکسشو بنویسی. و هر موقع افکاری برای هوس به خوردن به سرت زد باید بلند به خودت بگی نه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی