آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

مزاحم امروز

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ب.ظ

امروز ی خاستگار داشتم البته من بهشون میگم مزاحم... چون میان میبینن میرن.. نمیتونی هم بگی چرا اومدی یا کی ب تو گفت بیای...

حالا طرف اومده (مامانش تنها) کلن حرف از مشکلات جامعه و ماجرای فسنجون پختنش برا همسایه و گله از اینکه چرا مردم میرن غذای آماده میخورن چرا خودشون درست نمیکنن!!!! خو ب من چ؟! اصن ب تو چ؟!

جز سلام و احوال پرسی حرفی با من نداشت...

تازه بچه یکی از شهرکای اطراف ان... ن میخام بدونم کی ب این آمار منو داده؟؟؟

بماند عاغا آخونده، امام جماعت مسجده، تو حوزه درس میده، تازه میخاد بره قم ادامه تحصیل......

من؟؟؟؟ آخوند؟؟؟؟؟

ی بار با ی آخوند تو خاستگاری حرف زدم... هرچی از دهنش دراومد گفت منم هر چی از دهنم در اومد گفتم...

چقدم حال کردم....

ن بیا بشینم برات مهد کودک راه بندازم روانیییییی

.

.

حالا ب کونمم نیس این منگله اومده خاستگاری ازین میسوزم مامانم میگه خدا رو چ دیدی شاید بختت همینه!

نظرات  (۴)

۰۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۲ مهدی امینی
http://unitazad.ir/post/User-Arezoo

آرزوتونو بنویسید....
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۷ دایناسور
خونه دختر دار پله مردم رهگذر


http://daynasor.ir/
پاسخ:
خو پله رو سابیدن سرسره شده... آخه این چ کاره!!!
من ک بیشتر ب فروشگاه شبیه میدونم تا پله سر راه...
خخخخخخخخ! مهد کودک مگه چشه؟ بچه های ناز و قد و نیم قد و تپل مپلو! خیلی هم بهت میاد :دییی
وا، همه آخوندا که بد نیستن،ینی فک نکنم باشن ...
پاسخ:
باید ببینی ب چشم کی بد ان!!!
+همه جور آدمی تو هر قشری پیدا میشه.. 
آخوند باحال هم دیدیم و اینا آخوندای خشکی بودن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی