آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

آرزوی سپید

حرف هایی ک وقت خواب روی ذهنم پا میکوبند

من فکر میکنم نوشتن اتفاقات روزانه خیلی مهمه حالا هرچقدرم ک ساده و معمولی یا بد باشن، بعد ها ب صاحب خاطرات کمک میکنه تصویر بهتری از گذشتش داشته باشه و وقتی دلتنگ گذشت ها میشه بتونه باهاشون خوش باشه...
میدونم ک روزی میرسه ک دلم برای این روزهام تنگ میشه...

ژانر

اینم از خواستگارای ما

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ

قبلا ی بار زنگید دم اربعین بود گفت شما بیاید اهواز ما دخترتونو ببینیم!! دوس دارم قبل خواستگاری دخترتونو ببینم!!!!!

بعد اربعین زنگید گفت صفر تموم بشه میایم. ی بار دیگه زنگید گفت نمیدونم کیمون فوت شده. چهلم نمیدونم کیشون ک گذشت زنگ زده میگه میخایم بیایم همین روزا... این دفعه میگه فلان روز میخام با پسرم بیام. بعد روزش عوض شد. بعد همراه هاش عوض شد... یعنی ب جا پسرش دختراش میان!!!!!

خیلی سخت گیر ان!!! میترسم ازشون... خیلی زنگ میزنن.. هر بار ک زنگ میزنه ی ماجرایی داره

مغزم داره سوت میکشه... فقط دارم ب اون 15 یا 20 دقیقه فک میکنم ک خودشو دختراش خونمونن... 

ازین بعد چهلم اومدنا خاطره خوبی ندارم... قبلا یکی بعد چهلم مامانش اومد با اینکه خیلی شبیه خواهرش بودم ولی دیگه خبری ازشون نشد..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱

نظرات  (۴)

بیخیال باش بابا
تازه من بودم اصلا نمیذاشتم بیان:-/ چ وضعشه اینقد پر توقع میگه بیاین ک دهترو ببینیم پاشن خودشون بیان :-/

پاسخ:
کلن پسرا و خونواده هاشون پر توقع ان... ب شخصه بهم ثابت شده تو خاستگاری از هیچ کدوم از ملاک هاشون پایین بیا نیستن ولی انتظار دارن دخترا همه جوره قبول کنن..
۲۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۱۲ علی اسفندیاری
قبلا ی بار زنگید دم اربعین بود گفت شما بیاید اهواز ما دخترتونو ببینیم!! دوس دارم قبل خواستگاری دخترتونو ببینم!!!!!
بیارید دختر تونو ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سرم گیج رفت اینو خوندم به چنین پسری جواب رد بده
پاسخ:
بعضیا اول دختری رو ک مد نظر دارن جایی میبینن مثل محل کارش یا پارکی مسجدی، بعدن میرن خاستگاری. این میخاسته اینو بگه ولی نتونست خوب بگه، ازون گذشته تو ی شهر هم نیستیم...
:(
خدا بهتون صبر بده..

"کلن پسرا و خونواده هاشون پر توقع ان"

ما که از اون خونواده هاش نیستیم :))
ولی خداییش من پدر مادرم حقو به طرف مقابل میدن.. به من میگن هیشکی نمیتونه با تو کنار بیاد :'(
ولی من پسر خوبیم.. :)
پاسخ:
اینو ب تو میگن.. ب وقتش میبینی ب عنوان بهترین موجود دنیا ازت تعریف میکنن!!
معلومه که دلت خیلی پره ها :)
به هر حال چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است :))
 
همه که یه شکل نیستن.. من خودم کلی با پدر و مادرم بحثم این بوده که هیچی از من هیچ جااا نگید. هرکی هرچی خواست بگید از خودم بپرسه. ولی کلا پدر و مادرا دوست دارن تعریف کنن و پز بدن. پسر و دخترم نداره.. نمونش همونی که میگفتین هی از دخترش تعریف میکرد !!

پاسخ:
بلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی